Maak een afspraak

Bing Ads: adverteren in de zoekmachine van Microsoft

Wie denkt aan online adverteren zegt meteen Google AdWords. Sinds de introductie van Google AdWords in 2000 is de tool niet meer weg te denken uit de online wereld. Dat is ook niet zo gek aangezien Google al meer dan tien jaar de meest gebruikte zoekmachine in Nederland is. Bing is de zoekmachine van Microsoft en ook deze zoekmachine biedt de mogelijkheid om te adverteren.

Voordelen Bing Ads

Adverteren via Bing Ads is bij veel bedrijven nog een ondergeschoven kindje. Maar er zijn genoeg redenen om wel te adverteren via Bing Ads en wij helpen je hier graag bij.

  • Bing zoekmachine wint terrein. Bing is de standaard zoekmachine in Internet Explorer en deze wordt nog steeds door veel Nederlanders gebruikt. Het is na Google Chrome de meest gebruikte browser. Bing wint langzaam marktaandeel in Nederland. Ongeveer 5% van de Nederlanders gebruikt Bing in plaats van Google. Dat lijkt weinig maar dat komt neer op ruim 800.000 Nederlanders. Met Bing Ads boor je dus een nieuw publiek aan. Omdat Bing Ads nog steeds groeiende is en door hier nu al op in te spelen, loop je straks niet achter de feiten aan en sta je in de zoekresultaten tussen de grote spelers.
  • Net zoals Google AdWords werkt Bing Ads volgens een veilingprincipe. Doordat er nog relatief weinig adverteerders zijn in Bing zijn er weinig partijen die de kosten per klik (CPC) omhoog stuwen. Hierdoor heb je niet alleen het voordeel van een veel lagere kosten per klik, maar geniet je ook nog eens het voordeel dat er weinig concurrenten om je heen staan. De kans op een relevante bezoeker wordt daarom groter. Naarmate steeds meer mensen Bing Ads gaan inzetten als marketingmiddel, zal dit natuurlijk gaan veranderen.
  • Microsoft heeft het mogelijk gemaakt om campagnes vanuit Google AdWords te importeren in Bing Ads. Dit betekent dat je met weinig inspanning extra bereik kunt genereren en waarschijnlijk een doelgroep gaat bereiken die je anders niet had bereikt.
  • Verder is het sinds kort ook mogelijk om te remarketen via Bing Ads waardoor je nog meer ROI uit je campagnes kunt halen. Het idee achter remarketen via Bing Ads verschilt niet veel van remarketen via Google AdWords.

Wij zijn Bing Ads Accredited Professional

Isatis Online Results heeft een Bing Ads-gecertificeerde professional in huis. Daarom mogen we ons Bing Ads Accredited Professional noemen. Dat betekent dat onze online marketeers veel kennis van Bing Ads hebben, zodat jouw advertentiecampagne succesvoller ingezet kan worden. 

undefined 

Breid je business uit!

Doe je voordeel met Bing Ads en neem vandaag nog contact met ons op. Samen zorgen we dat je nog meer rendement uit je business haalt.