Maak een afspraak

Met je webshop auf nach Deutschland: met de juiste kennis meer kans op slagen!

13 december 2017 Het lijkt als Nederlandse webshop zo simpel: uitbreiden naar onze oosterburen. Het gaat goed met je bedrijf en je wilt groeien. Duitsland is aantrekkelijk vanwege een grote afzetmarkt, dus waarom niet? De stap naar de Duitse markt lijkt niet heel groot. Toch blijkt de realiteit er iets anders uit te zien. De taal en afstand zijn niet de enige factoren die meespelen als je naar de Duitse markt wil uitbreiden. Dit blog geeft alvast een klein beetje inzicht in één deel van de weg naar Duitsland: opvallende eigenschappen van een Duitse consument.
Emma Hulsmans

Eindejaarsdrukte: met deze time management tips ga je relaxt de feestdagen in

9 november 2017 Het einde van het jaar nadert en iedereen is druk in de weer om alle werkzaamheden af te krijgen, budgetten op te maken en nieuwe marketingplannen op te stellen. Jij hebt, net als ieder ander, een overvolle agenda en als je een beetje pech hebt dan wil iedereen last minute ook nog iets van je. Het gevolg: je gaat gestrest en uitgeput de feestdagen in, waarvoor je ook nog allemaal dingen moet regelen. Hoe kun je nu omgaan met de (eindejaars)drukte op het werk en relaxt de feestdagen starten? In dit blog geef ik je een paar tips
Tanja Kirkels
Main Image

Eindejaarsdrukte: met deze time management tips ga je relaxt de feestdagen in

9 november 2017
Het einde van het jaar nadert en iedereen is druk in de weer om alle werkzaamheden af te krijgen, budgetten op te maken en nieuwe marketingplannen op te stellen. Jij hebt, net als ieder ander, een overvolle agenda en als je een beetje pech hebt dan wil iedereen last minute ook nog iets van je. Het gevolg: je gaat gestrest en uitgeput de feestdagen in, waarvoor je ook nog allemaal dingen moet regelen. Hoe kun je nu omgaan met de (eindejaars)drukte op het werk en relaxt de feestdagen starten? In dit blog geef ik je een paar tips
Main Image

Waarom is de look & feel van je website belangrijk?

1 november 2017
Als designer ben ik dagelijks bezig met het ontwerpen van diverse websites voor klanten. Iedere klant is anders, heeft zijn eigen wensen en diverse doelgroepen die hij wil targeten. Maar wat zorgt ervoor dat een gebruiker zich aangesproken voelt door een ontwerp, gevoelens ervaart en hierdoor langer op de website blijft? Komt het door de mooie visuals, de pakkende content of is er meer aan de hand? In dit blog ga ik hier dieper op in.
Main Image

“I am remembered therefore I am”

17 oktober 2017
Business owners, online marketers and brand managers all have struggled with how to get people to buy their products or services. If you are one of them, you are probably thinking about it right now. Is there a way to solve this? Yes and the only thing you have to do is to get people to think of your brand. Simple right? No! But do not lose faith. In this blog, I am going to explain why thinking about your brand is important and how you can get people to remember your brand.