Maak een afspraak

Dynamische content voor een terugkerende gebruiker

10 oktober 2016 Dynamische productlijsten. Misschien klinkt het wat ingewikkeld, maar het is een ideale manier om jouw terugkerende klanten te laten converteren.
Tim Thijsse

Waarom micro’s mega zijn

9 april 2016 Microcopy, micro-animation, micro-interaction. Deze vorm van content kan dat laatste zetje zijn dat je bezoeker nodig heeft om jouw website te bezoeken, een aankoop te doen of informatie aan te vragen.
Tim Thijsse
Main Image

Wanneer presenteer je welke productlijst?

28 januari 2016
Er zijn verschillende soorten productlijsten, passend bij verschillende soorten producten en type websitebezoekers, maar wanneer presenteer je welke lijst? Productlijsten zijn bestemd voor het verkopen van aanvullende producten, gebaseerd op reeds bezochte pagina’s of bekeken producten op een website. Zie het als het pakje kauwgom bij de kassa dat je op het laatste moment op de kassaband legt, voordat je jouw boodschappen afrekent.
Main Image

Voice commands, de toekomst of een vervlogen droom?

23 oktober 2015
Terwijl praten tegen de computer vroeger alleen in science fiction films kon, maakt het tegenwoordig steeds meer onderdeel uit van onze realiteit. Voice commands aan ons mobile device geven, daar kijken we vandaag de dag niet echt heel raar van op. Het begon ooit als ‘voice dialling’ bij autobestuurders, die in de file stonden of voor een stoplicht aan het wachten waren. Nu wordt voice command volop gepromoot door elektronicabedrijven als Apple. Siri (virtuele assistent van Apple) is al aardig geïntegreerd. Alle ‘easter eggs’ (verborgen boodschapjes/grappen) zijn vast al een keer ingesproken. Probeer maar eens “Knock knock” en “What’s your favorite color?”. De mogelijkheden gaan tegenwoordig verder dan je mobile device, maar is dat nu al nodig?