Maak een afspraak

Business Intelligence

Data speelt een grote rol in marketingactiviteiten. Het zorgt voor inzicht in de investeringen en het geeft richting aan de opzet van je activiteiten. De gegevens die verzameld worden met Business Intelligence (BI), kunnen geanalyseerd worden, waar dan weer patronen uit voortkomen. Deze patronen geven input voor het ontwikkelen van marketingstrategieën. Tegenwoordig zijn de hoeveelheden data zo groot en ongestructureerd, dat er nieuwe methodieken nodig zijn om deze te analyseren. We hebben het dan over Big Data

Business Intelligence

Business Intelligence-vraagstukken zijn niet onze core business. Echter, we zien de toenemende rol die Big Data in marketing speelt. Het gaat verder dan het inzetten van Google Analytics of een ander meetprogramma. Bij Isatis Group hebben we meerdere expertises onder één dak. Onze collega’s van Isatis Business Solutions hebben ruime ervaring met het opsporen, structureren en analyseren van Big Data. Op deze manier leveren we samen antwoorden die bijdragen aan een optimale marketingstrategie. 

BI draagt bij aan:

  • De kwaliteit van de customer journey.
  • Het efficiënter inzetten van budgetten en middelen.
  • De toename van conversie.

Kies voor maatwerk

Business Intelligence is altijd maatwerk. Het gaat immers om data, specifiek voor jouw business. Wil je weten hoe BI een positieve bijdrage kan leveren aan jouw marketing? Neem dan contact met ons op. Samen brengen we jouw activiteiten naar een hoger plan en laten we de data voor je werken.