Maak een afspraak

Levver

Wat kunnen we voor Levver doen? 

Levver is een onafhankelijke Belgische energievergelijkingssite. Consumenten kunnen de prijzen van energieleveranciers vergelijken en overstappen naar een energieleverancier die past bij hun wensen en behoeften. Levver wilde meer bezoekers en een hogere conversie. 

Hoe bieden we hulp?

Om ervoor te zorgen dat er meer bezoekers naar de website komen en deze gaan converteren, heeft Isatis Online Results de website gebruiksvriendelijker gemaakt en gezorgd voor aantrekkelijke teksten, voor zowel bezoeker als zoekmachine.

Online marketing

Om te beginnen hebben onze online marketeers alle technische aspecten van de website SEO-geoptimaliseerd. Ook hebben zij AdWords-campagnes voor België opgezet en laten draaien. Dit alles heeft tot doel de website beter te laten ranken op bekende zoektermen in de energiewereld in Vlaanderen.

 

User Experience

Naast een mooie en SEO-geoptimaliseerde website, is de gebruiksvriendelijkheid van belang. Daarom heeft onze UX-designer verschillende metingen gedaan en op basis daarvan zijn er wijzigingen doorgevoerd. Zo heeft hij de detailpagina bij energiecontracten onder handen genomen, zodat de consument een beter overzicht krijgt van wat hij precies moet betalen en hij meteen tot aankoop kan overgaan. Ook zijn er A/B-testen uitgevoegd en heeft onze UX’er gekeken naar het feit of alle informatie die genoemd staat op de website, ook op het juiste moment en op de juiste plek wordt genoemd. Dit alles om de conversie te verhogen. 

 

Content marketing

De teksten die eerder op Levver.be stonden, waren erg gericht op zoekmachines wat ertoe leidde dat consumenten zich minder aangesproken voelden. Bovendien was de aangeboden informatie summier. Wij hebben de bestaande teksten SEO-geoptimaliseerd en de tone of voice aangepast. Ook zijn er veel teksten toegevoegd, hebben we aan linkbuilding gedaan om zo de zoekmachineresultaten te beïnvloeden en zijn we actief met bloggen aan de slag gegaan. Ook hebben we de bestaande Facebookpagina opnieuw ingericht en bijgehouden en hebben we een nieuwsmodule op de website geplaatst.

 

Design

Samen met de UX’er, heeft onze designer gekeken naar de aanwezige ‘problemen’ op de website. Waar zitten de drempels? En hoe kunnen we ze weghalen? Dat gebeurt aan de hand van data uit Google Analytics. Daarnaast moderniseerden we het logo en voerden we deze deels nieuwe huisstijl door op social media en de andere communicatiekanalen. 

En nu?

De resultaten in Google Analytics worden nauwkeurig in de gaten gehouden zodat we daar tijdig op kunnen inspelen. Dat kan betekenen dat we AdWords-advertenties moeten aanpassen, nieuwe teksten moeten toevoegen met begrippen waarop veel wordt gezocht of we linkbuildteksten moeten schrijven om zo de positie in de zoekresultaten in zoekmachines te beïnvloeden. Daarnaast blijven we actief met het schrijven van blogs en het vullen van Facebook. 

Mogen wij jou ook helpen?

Wil jij ook je website naar een volgend niveau tillen? Of wil je jouw website optimaliseren om beter vindbaar te worden in Google? Onze online marketeers, content marketeers, UX’ers en designers staan voor je klaar. Neem contact met ons op, zodat we binnenkort ook jouw online business kunnen helpen.

Website: www.levver.be