Maak een afspraak

Proday

"Als je verder wilt groeien moet je de online marketing professioneel aanpakken. De tijd dat je campagnes zelf kunt optuigen en beheren is voorbij." - Walter Albers van Proday

Dit was de situatie 

Proday is een webshop met producten die gericht zijn op een gezonde levensstijl. Niet alleen biedt het producten aan, ook heeft het een sectie op de website waarop veel informatie te vinden is over proteïnedieten, recepten en een module waarin men de BMI kan berekenen. Het bedrijf heeft een mooie website, maar wilde er meer uit halen.

Dit kunnen we voor Proday doen

Daarom hebben onze online marketeers en content creators de handen ineen geslagen met als doel hoger in de zoekresultaten in Google te eindigen om zo het aantal bezoekers én de conversie te verhogen.

 

Content marketing

Om te zorgen dat de website hoger terechtkomt in Google, hebben we verschillende teksten geschreven voor de website. Daarvoor hebben we zelf een zoekwoordenonderzoek gedaan, om te bepalen op welke woorden veel gezocht wordt en welke onderwerpen interessant zijn. De teksten zijn SEO-geoptimaliseerd en bovendien geschreven met de juiste tone of voice.

 

Online marketing

Onze online marketeers zijn aan de slag geweest met het maken en schrijven van campagneteksten en het bijsturen van data. Dat deden we niet alleen voor AdWords-campagnes, maar ook voor Bing Ads. We hebben daarvoor de dagelijkse activiteiten volledig uit handen genomen van Proday. Zo hebben we een linkbuildingproces ingezet met als doel de resultaten in Google te behouden. We houden nauwkeurig alle resultaten en data in de gaten, zodat we kunnen bijsturen waar nodig. Op die manier blijven we de juiste posities behouden in de zoekresultaten of kunnen we ze zelfs verbeteren. Niet alleen voor Proday Nederland, ook voor Proday België verzorgen we de SEO en SEA. Ook daar doen we ons best de rankingspositie in Google te verhogen. 

Het resultaat: op nummer één in Google

In zowel Google.nl als Google.be, staan we op nummer één op het zoekwoord ‘proteïnedieet’. Wij zijn blij met het resultaat, de klant is blij dat hij voordeel haalt uit het feit dat hij minder betaalt voor zijn advertenties. Geld dat hij in zijn onderneming kan steken. 

Walter Albers van Proday: “We zijn erg blij met de reeds behaalde resultaten. Ik heb Isatis Online Results de vrije hand gegeven. De oude campagnes hebben als basis gediend voor de zoekwoorden, maar daarna is alles omgezet. Dit heeft direct geresulteerd in een lagere CPC en meer bezoekers. De CTR is onveranderd waardoor ik dus meer verkoop tegen lagere kosten!”

Dit zegt de klant over ons

Walter Albers van Proday: “Als je verder wilt groeien moet je de online marketing professioneel aanpakken. De tijd dat je campagnes zelf kunt optuigen en beheren is voorbij. Er zijn zoveel zaken waar je op moet letten.. Het is gewoon teveel om zowel je SEO, SEA, internetmarketing, contentmarketing zelf goed bij te houden. Een bureau als Isatis heeft alle kennis in huis en dat geeft een rustgevend gevoel! De gesprekken die ik had met Isatis waren professioneel en de offertes waren uitgebreid en erg duidelijk. De samenwerking gaat goed. Als je vragen stelt, krijg je direct antwoord en problemen worden snel opgelost. Er is regelmatig telefonisch contact en iedere maand hebben we een bespreking om lopende zaken af te stemmen en nieuwe plannen te ontwikkelen.”

Mogen wij jou helpen?

Wil jij ook je webshop naar een volgend niveau tillen? Of wil je jouw website optimaliseren zodat je beter in Google gevonden wordt of wil je dat jouw bezoekers meer gaan converteren? Onze online marketeers, content marketeers, UX’ers en designers staan voor je klaar. Neem contact met ons op, zodat we binnenkort ook jouw online business kunnen helpen. 

Website: www.proday.nl en www.proday.be