Maak een afspraak

Waar komen de bezoekers op je website vandaan? Welke van deze verkeersbronnen leveren je het meeste rendement op? Welke van je online campagnes zijn rendabel en welke niet? Een goede implementatie van web analytics zorgt ervoor dat je de antwoorden op deze vragen in één oogopslag kunt zien. Dit stelt je in staat om snel te handelen en je ROI verder te verhogen.

 

Webanalytics

 

Data analyseren

Isatis Online Results kan je helpen met het analyseren van je data. Het eerste wat we doen is je data uitvoerig controleren. Is alle data in je web analytics pakket correct en worden alle gegevens over je bezoekers wel naar je webanalytics pakket gestuurd? Zodra we zeker weten dat alles klopt gaan we de diepte in.

De mogelijkheden binnen online analytics pakketten zijn eindeloos. Bezoekers kunnen op talloze manieren gesegmenteerd worden en voor al deze segmenten kan bekeken worden hoe zij je website ervaren. De experts van Isatis Online Results weten hoe zij je bezoekers op de juiste manier moeten onderverdelen en bepalen vervolgens welke groepen wel converteren en welke niet. Deze data geeft talloze nieuwe inzichten en handvaten om je site verder te verbeteren.

Google Tag Manager

Het bijhouden van je resultaten in Google Analytics kun je makkelijker maken met de Google Tag Manager. Dit is vooral handig wanneer je ook andere Google-netwerken beheert, zoals AdWords. De verschillende tags die je hiervoor normaal op je website plaatst, kun je nu in één programma toevoegen. Je pagina’s worden sneller geladen doordat er geen losse tags meer op je website staan, bestaande tags zijn makkelijk aan te passen en het programma is ook nog eens erg gebruiksvriendelijk. 

Enhanced ecommerce

Enhanced ecommerce geeft inzicht in het gedrag van je bezoekers. Deze data kun je sinds kort opvragen in Google Analytics. Bij traditionele ecommerce tracking krijg je alleen extra informatie over een bestelling waarna deze data vervolgens wordt gekoppeld aan de standaardinformatie die Google Analytics over de bezoeker geeft. Bij enhanced ecommerce daarentegen, krijg je inzicht in welke conversiepaden je bezoeker heeft afgelegd vanaf het moment dat hij het product ziet tot het moment dat hij een bestelling doet. Deze vernieuwing biedt talloze mogelijkheden voor optimalisatie. 

Advies op maat

Aan de hand van de data geven onze experts je een advies op maat voor het verder verbeteren van je ROI. Dit advies geeft je de mogelijkheid om verbeteringen aan je website door te voeren en je online rendement te verhogen.

Onze experts kunnen je ook helpen met het instellen van custom alerts en dashboards, waardoor je werknemers gemakkelijk en snel kunnen inspelen op ontwikkelingen op je website.