Maak een afspraak

Online adverteren (SEA)

AdWords

Met Google AdWords adverteer je in de zoekresultaten in Google. De advertenties worden vertoond op basis van zoektermen die relevant zijn voor jouw bedrijf. Een groot voordeel van Google AdWords is dat je direct hoog in de zoekmachine kunt scoren. Je betaalt alleen wanneer iemand op jouw advertentie klikt. Daarnaast is de campagne meetbaar en kun je met Google Analytics zelfs bekijken welke aankopen de klant doet of hoe hij navigeert op de website. Met behulp van deze statistieken kun je op elke moment de campagnes bijsturen voor het optimale resultaat. Dus of je nu meer leads wilt genereren of meer webshopomzet wilt realiseren, Google AdWords biedt veel mogelijkheden. Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van AdWords.

Meer over AdWords

 

 

 

Bing Ads

Ongeveer 5% van de Nederlanders gebruikt zoekmachine Bing in plaats van Google. Klinkt weinig, maar het zijn zo´n 800.000 mensen. Adverteren op Bing is dus slim, niet alleen omdat er minder adverteerders zijn in vergelijking met Google en er dus minder concurrentie is, maar ook omdat je een ander publiek aanspreekt. 

Meer over Bing Ads

 

 

 

Video adverteren

Bij video adverteren draait het voornamelijk om adverteren op YouTube. Zo’n 7 miljoen Nederlanders maken gebruik van YouTube, waardoor adverteren op dit kanaal veel voordelen met zich meebrengt. Zo worden je advertenties getoond aan relevante bezoekers en kan er conversie plaatsvinden doordat de advertentie aanklikbaar is. Je resultaten worden meteen doorgemeten in Google Analytics, waardoor je een handig overzicht hebt en je hierop kunt inspelen. Kom meer te weten over de mogelijkheden van video adverteren.

Meer over video adverteren

 

 


Remarketing

Online marketing richt zich vaak op het binnenhalen van nieuwe bezoekers. Maar bezoekers die je website al kennen zijn minstens zo interessant. Isatis Online Results kan helpen met het inrichten van retargetingcampagnes via Google AdWords en Facebook.

Meer over remarketing

 

 

 

Dynamische remarketing

Wist je dat 98% van de mensen die op je website komen, niet converteert? Dynamische remarketing maakt het mogelijk om deze groep opnieuw te bereiken met gepersonaliseerde advertenties. Op deze manier worden mensen alsnog overgehaald om over te gaan tot aankoop. Zo zorg je voor een hoger conversiepercentage.

Meer over dynamische remarketing

 

 

 

Affiliate Marketing

Via affiliate marketing stel je andere websites in staat om jouw producten en diensten bij hun bezoekers onder de aandacht te brengen. Dit kan zorgen voor een grote stroom nieuwe en relevante bezoekers op jouw website. Bovendien betaal je vaak alleen wanneer de bezoekers overgaan tot de gewenste actie. Wij helpen je graag met het inzetten van deze marketingtool en zorgen zo samen voor de beste resultaten. 

Meer over affiliate marketing

 

 

 

Google Analytics

Het meten van je data is nodig om vast te stellen waar jij staat met je bedrijfsdoelstellingen. Alle belangrijke informatie, zoals je bezoekersaantallen, doorklikratio’s, conversies en campagnes, kun je terugzien in de meetsoftware Google Analytics. In hoeverre zijn jouw campagnes effectief? Waar komen je bezoekers vandaan en welk pad doorlopen de bezoekers op jouw website? Analytics maakt dit allemaal inzichtelijk. Wij zijn experts in het implementeren van de Google Analytics software, houden dagelijks jouw resultaten in de gaten en sturen bij waar nodig. Zo behaal jij het optimale resultaat.

Meer over Google Analytics

 

 

 

Display advertising 

Meer bezoekers naar je website trekken? Met display advertising vertoon je advertenties op relevante websites. Je kunt gericht adverteren: laat je boodschap op het juiste moment zien en verhoog de brand awareness. Bovendien breid je met display advertising je doelgroep flink uit. 

Meer over display advertising

 

 

 

Wij zijn Google Partner

Isatis Online Results heeft meerdere AdWords-gecertificeerde professionals in huis. Dit maakt dat we ons Google Partner mogen noemen. Dat betekent onder meer dat we meer inzicht hebben in bepaalde data en we toegang krijgen tot bèta's. Google Partner zijn brengt vele voordelen met zich mee en kan ook voor jouw bedrijf veel betekenen. 

Meer over Google Partner