Maak een afspraak

scan

Hoe krijg ik meer traffic op mijn website? Hoe haal ik meer uit mijn data, hoe zorg ik voor een beter converterende webshop en meer terugkerende klanten? Als e-commerce ondernemer heb je jezelf deze vragen vast geregeld gesteld. Een niet geoptimaliseerde website zorgt immers voor minder omzet en dat wil je uiteraard voorkomen. Wij zijn gespecialiseerd in het verbeteren van resultaatgedreven websites.

Gratis scan t.w.v. € 750 

Speciaal voor de bezoekers van de Webwinkel Vakdagen hebben we nu een mooie actie. Vraag nu een conversie & online marketing scan aan t.w.v. € 750. Wij gaan kijken welke punten van jouw e-commerce site zich lenen voor verbetering, zodat jij nog meer online groei kan realiseren. De bevindingen presenteren we aan je, in een rapport, tijdens de Webwinkel Vakdagen op 18 en 19 januari 2017.   

Waar beoordelen we op? 

De scan die wij uitvoeren geeft je inzicht in:

  • hoe gebruiksvriendelijk je e-commerce website is.
  • of je kansen laat liggen met je huidige AdWords-campagnes.
  • of je het maximale uit je data haalt.
  • hoeverre het design bijdetijds is of dat deze aan een update toe is.
  • of de content SEO-proof en aansprekend genoeg is voor je doelgroep.
  • of je brandingmogelijkheden laat liggen. 

Wees er snel bij!

De actie loopt maar tot en met 31 december 2016. Dus laat ons snel via het onderstaand formulier weten dat je een gratis scan wilt ontvangen. We gaan vervolgens voor je aan de slag. Meer vragen? Mail ons dan via info@isatis-onlineresults.nl of bel naar 024 - 329 77 78.




Voorwaarden van de actie

  • De scan is bedoeld voor middelgrote en grote bedrijven die de volgende stap willen zetten in hun online marketingactiviteiten.
  • De actie is geldig tot en met 31 december 2016.
  • De bevindingen van de scan worden uitsluitend aan je gepresenteerd gedurende de Webwinkel Vakdagen op 18 of 19 januari 2017 in de Jaarbeurs in Utrecht (standnummer 160). Het is dus niet mogelijk om de scan op voorhand via de mail te ontvangen. Je ontvangt wel het rapport nadat wij deze tijdens de Webwinkel Vakdagen aan je hebben gepresenteerd. 
  • De scan is vrijblijvend. Je bent dus niet verplicht met ons in zee te gaan na de scan (maar dat zou natuurlijk wel zo slim zijn!)
  • Voor de scan hebben we toegang nodig tot je Google Analytics en AdWords-account.