Maak een afspraak

User experience (UX)

Gebruikersonderzoek

Om een goede service aan te kunnen bieden, moet je je klanten begrijpen. Een gebruikersonderzoek geeft je inzicht in je klant zodat jij hierop kunt inspelen en je website kunt verbeteren. Door middel van interviews, observatie en analyse helpen wij je met het behalen van je doelstellingen. 

Meer over gebruikersonderzoek

 

 

 

Customer journey

Welke stappen neemt de klant als hij iets wil kopen of van een dienst gebruik wil maken? Waar loopt je klant tegenaan? Een customer journey, oftewel een klantreis, laat zien welke route de bezoeker aflegt wanneer hij op zoek is naar een dienst of een product wil aanschaffen. Ook kun je kijken naar de conversiestromen, de verschillende paden die klanten afleggen wanneer ze uiteindelijk op jouw website belanden. Door alles helder in beeld te brengen, kun je problemen oplossen en zorgen voor meer klantenbinding. Zo speel je makkelijker in op de behoeften van je (potentiële) klant. 

Meer over customer journey

 

 

 

Interaction design

Om de communicatie tussen de bezoeker en de applicatie of de website soepel te laten verlopen, gebruiken we interaction design. Denk aan de keuze voor een button of link. Interaction design zorgt ervoor dat je informatie duidelijk overkomt en de gebruiker weet wat hij moet doen om zijn doel te bereiken. 

Meer over interaction design

 

 

 

Gebruikerstesten

Kennis over je gebruikers brengen mogelijke problemen op je website aan het licht. Door gebruikerstesten uit te voeren ontdek je waar bezoekers tegenaan lopen of waar je design te wensen overlaat. Hoe interpreteren bezoekers jouw website? Een voorbeeld van een gebruikerstest is een A/B-test, waarbij onze UX-designers verschillende oplossingen aan de bezoeker voorleggen. Op die manier kunnen we samen voor de beste oplossing kiezen. 

Meer over gebruikerstesten

 

 

 

Site performance

Niemand wil wachten en zeker online niet. Een lange laadtijd is de nummer één reden waarom bezoekers afhaken en niet de gewenste actie ondernemen. Een andere vaak gehoorde reden is dat de website te complex is. Een goede site performance is de sleutel naar een hogere conversie. 

Meer over site performance