Maak een afspraak

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Onderzoek en advies

Voordat we met SEO aan de slag gaan, kijken we naar hoe je site er nu voor staat. Hoe is de huidige page ranking? Hoe kan het dat je bezoekers mist? Wat zijn de belangrijkste zoektermen voor jouw doelgroep? We zoeken graag voor je uit hoe je beter vindbaar wordt in zoekmachines en zetten daarna samen met jou de volgende stap. 

Meer over onderzoek en advies

 

 

 

Technische SEO

Hoe toegankelijk is je website? Technische SEO houdt in dat we kijken naar hoe de url-structuur van je site in elkaar zit, of je website makkelijk srcollbaar is en hoe de interne linkstructuur is opgebouwd. Ook zorgen we ervoor dat de laadtijd van je website optimaal is. Alles samen maakt je website beter vindbaar in zoekmachines zodat meer mensen je website bezoeken. 

Meer over technische SEO

 

 

 

On-page SEO

On-page SEO richt zich op de kwaliteit van de content op je website. Met interessante teksten weet je je bezoekers te boeien zodat ze blijven hangen op je website en actie ondernemen. Optimale page titles, meta descriptions en genoeg relevante links zorgen ervoor dat je website hoger in Google scoort. 

Meer over on-page SEO

 

 

 

Google Analytics

Het meten van je data is nodig om vast te stellen waar jij staat met je bedrijfsdoelstellingen. Alle belangrijke informatie, zoals je bezoekersaantallen, doorklikratio’s, conversies en campagnes, kun je terugzien in de meetsoftware Google Analytics. In hoeverre zijn jouw campagnes effectief? Waar komen je bezoekers vandaan en welk pad doorlopen de bezoekers op jouw website? Analytics maakt dit allemaal inzichtelijk. Wij zijn experts in het implementeren van de Google Analytics software, houden dagelijks jouw resultaten in de gaten en sturen bij waar nodig. Zo behaal jij het optimale resultaat.

Meer over Google Analytics

 

 

 

Linkbuilding

Hoe goed is jouw website vindbaar in zoekmachines? Aan de hand van inkomende links bepaalt Google op welke plek in de zoekresultaten jouw website getoond wordt. Je belangrijkste zoekwoorden, de omvang van je website of webshop en de betrouwbaarheid van je pagina kunnen ervoor zorgen dat je hoger in de ranking terechtkomt. Samen met jou bekijken we hoe we kunnen zorgen voor sterke linkbuilding. 

Meer over linkbuilding

 

 


Lokale vindbaarheid

Vier op de vijf personen zoekt naar een dienst of product in hun nabije omgeving in zoekmachines. Inspelen op de lokale vindbaarheid is daarom ontzettend belangrijk. Denk niet alleen aan bedrijfsgegevens tonen in Google, maar bijvoorbeeld ook aan het gebruikmaken van regionale zoekwoorden in AdWords-campagnes. Met elkaar halen we meer uit local search. 

Meer over lokale vindbaarheid

 

 

 

Internationale vindbaarheid

Richt jij je met jouw website ook op klanten in het buitenland? Internationale vindbaarheid is van belang wanneer je webpagina’s hebt die in andere talen zijn geschreven. Door je html-script aan te passen zorg je dat de juiste informatie bij de juiste mensen terechtkomt. Zo trek je relevante bezoekers aan. Onze online specialisten hebben hier ruime ervaring mee en kunnen dit op de juiste manier op jouw site implementeren. 

Meer over internationale vindbaarheid

 

 

 

Afbeeldingen optimalisatie

Wist je dat het optimaliseren van afbeeldingen op je website positief bijdraagt aan de vindbaarheid van je website in zoekmachines? Google is al jaren bezig met het beter indexeren en waarderen van visuele content en daarom is Search Engine Image Optimization (SEIO) een belangrijk onderdeel van je marketingplan.

Meer over afbeeldingen optimalisatie